fredag 13 maj 2011

Spännande helg

Äntligen helg. Den här veckan har gått i trötthetens tecken. Det har varit sommarvarmt och härligt. Men jag har varit osedvanligt trött. Jag ser fram emot att få sova ut imorgon. I morgon kommer ju Eurovision finalen. Mina favoriter är Sverige, som i min mening borde hamna i topp fem. Irland, låter "Lipstick" sitter som klister och lämnar mig inte.
Och Azerbadjan lämnar mig inte heller. Men jag håller tummarna för Sverige eller Irland. Båda två är värdiga att vinna.

På söndag kommer vi åka och hälsa på uppfödaren. Då kommer vi troligtvis tinga en valp. Jag har nog sällan sett fram emot semestern så här mycket. Men jag är även lite rädd. Det blir ju ett helt nytt liv. Som att få en bebis igen.
Samtidigt kommer det bli så roligt att jag kommer kunna få ägna mig åt mitt intresse. Jag återkommer med rapport och bilder efter helgen.






1 kommentar:

  1. Hej! Jag har inte kollat delfinalerna så jag har ingen aning om hur de andra låtarna är. Men det är klart att man oavsett hejjar på Sverige! Jag tycker dock att det är så himla trist att det är så sent på kvällen.
    Att få hem en vovve, åh vad mysigt. Ska bli så kul att få se bilder och höra hur det går. Kram från Mib.

    SvaraRadera